Safety Trafikkskole Tromsø

Gratis tilgang til teorifilm.no

Teorifilm.no logo
Undervisningsfilmer for førerkort til bil

Safety Trafikkskole har gleden av å tilby våre elever gratis tilgang til teorifilm.no. Filmene du får adgang til der er spesielt utviklet for deg som tar føreropplæring på bil, og særlig for at du raskere skal kunne bestå både teoretisk og praktisk eksamen.

TIlgang til teorifilm.no

Safety Trafikkskole

TROMSØ

Hva inneholder filmene?

Filmene på teorifilm.no inneholder visuelle øvelser fra læreplanen. Disse gir deg muligheten til å forberede deg til neste kjøretime på en god måte, med repetisjoner der du trenger det. Filmene dekker hele læreplanen, helt ned på detaljnivå.

På den måten får du en mer effektiv kjøretime og opplæring. Dette er spesielt en god mulighet for deg som ikke har anledning til å øvelseskjøre så mye privat.

Det er teorioppgaver til hver øvelse, så du kan teste deg selv etter hver leksjon. Filmene har tekster på hele 16 språk, så om du ikke er veldig stødig i norsk, kan du finne et språk du kjenner igjen.